Centrumondernemers Voorschoten kiezen voor Vliko

De Centrumondernemers Voorschoten en Vliko gaan per 1 oktober 2016 samenwerken voor de inzameling en verwerking van bedrijfsafval. Net als in Leiden stopt de gemeente ook in Voorschoten met de inzameling van het bedrijfsafval. Het criterium duurzaamheid heeft bij de zoektocht naar een nieuwe afvalinzamelaar, naast het criterium prijs en flexibiliteit een belangrijke rol gespeeld. Vliko kwam hierbij als beste partner naar voren. Het betreft hier een collectieve overeenkomst.

Vliko is al jaren actief in Voorschoten met de inzameling van afval- en papierstromen en daardoor voor veel bedrijven, scholen, stichtingen en verenigingen al een vertrouwd gezicht. Hierdoor kan Vliko nog efficiënter en met minder transportbewegingen (minder CO2 uitstoot) de verschillende afvalstromen inzamelen in Voorschoten. Zo zorgen we samen voor een veiligere en duurzame situatie.

Zoek je -gedwongen door de beëindiging van deze dienstverlening door de gemeente- een nieuwe afvalverwerker, informeer dan bij Emile Frans (e.frans@vliko.nl, 06-5271 5833) of Maurits Bol (m.bol@vliko.nl, 06-5023 8476). Je kunt ook het algemene nummer van Vliko bellen (071-589 2900). Verwijs dan naar de overeenkomst met de Centrum Ondernemers. Heb je al een contract met een andere afvalverwerker, informeer dan tegen de tijd dat het contract verloopt bij hem.

Voor meer informatie over de tarieven kan met bovengenoemde personen contact worden opgenomen.

Dit bericht delen?