ICP netwerk bijeenkomst

df0348c8-2461-4042-8c05-443a568eec38

ICP netwerk bijeenkomst

Beste ondernemers van Wassenaar en Voorschoten,

Op 14 juni as. 16 – 18.30 uur organiseert het ICP een netwerk bijeenkomst in de tuin van Raadhuis de Paauw. Jullie zijn hier van harte voor uitgenodigd als ook relaties in de regio waarvan je denkt, die moeten hier ook bij zijn!
Het Internationaal Community Platform (ICP) is het platform van internationale werkgevers in onze regio. Denk aan Shell, CB&I, de ambassades maar ook organisaties als Europol, NATO, het Internationale Strafhof enz. Opgericht in 2008 met de missie het woon- en werkklimaat voor de internationale werknemers en gezinnen te optimaliseren en daarmee, het vestigingsklimaat voor de bedrijven zelf. Zij vertegenwoordigen een belangrijke economische waarde. Veel internationals wonen in Wassenaar en Voorschoten en/of de kinderen gaan naar het Rijnlands, the British School of the  American School.

We willen de ondernemers graag laten delen in de kennis die we over de internationale (business) community hebben opgebouwd middels onze jaarlijkse onderzoeken opdat ook zij kunnen profiteren van hun aanwezigheid door te voorzien in belangrijke randvoorwaarden als huisvesting, zorg, kinderopvang, culture en sport, enz.

We zien jullie graag! Aanmelden via de link de website van ICP

Hartelijke groet,
Nicole van Haelst