Dutch Tattoo Shop

L. Hamawy

Dutch Tattoo Shop is een prachtige tattoo & piercingshop in het centrum van Voorschoten. Onder vrouwelijk management. Alles is mogelijk bij Dutch Tattoo Shop. 100% maatwerk. Wij houden van persoonlijk. Tattoos worden op maat voor jouw lichaam gemaakt. Alle tattoos worden gezet door Ashley of Liza. Kom bij Dutch Tattoo Shop voor een unieke tatoeage, portret tatoeage, kleurtattoo, realistisch, grafisch, dotwork, black & grey ,maori en polynesische stijl en een cover up van een oude tatoeage.

Breng een foto, je idee, eigen ontwerp of een kunstwerk en we maken er jouw unieke tatoeage van. Wij zijn echte ink masters en beheersen alle stijlen. We ontwerpen jouw tattoo op de computer, op papier of tekenen die zelfs rechtstreeks op jouw lichaam. In onze prachtige schone shop worden alle soorten piercings vakkundig gezet door Sandra. We nemen voor jou alle tijd en geven je graag styling tips voor jouw piercings.

liza

L. Hamawy