Leidsch Loonbedrijf

M. Krook

Het Leidsch Loonbedrijf is opgericht in de jaren zeventig en startte op in de agrarische sector. De oorspronkelijke activiteiten waren maaien van bermen en landerijen, het schouwen van watergangen en grondwerk. In de jaren die volgden groeide het aantal medewerkers van 1 tot de huidige 10 man. Tevens werden de activiteiten uitgebreid met het bewateren van bomen, beplantingen, beschoeiingen, gladheidsbestrijding/strooien, speeltuinrenovaties, schoolpleinverbeteringen, bestratingswerkzaamheden en diverse activiteiten voor particulieren, zoals plaatsen van vlonders, schuttingen, tuinaanleg en -renovaties enz. Sinds 1997 is het bedrijf in handen van Marcel Krook.
Sinds 2007 is het Leidsch Loonbedrijf ISO 9001:2000 en VCA* gecertificeerd, een weerslag van onze zorg en inzet voor onze medewerkers en klanten. Onze klanten vertrouwen op ons, omdat zij weten dat wij de gewenste kwaliteit leveren binnen de afgesproken termijnen. Daarbij zijn wij zeer flexibel, zodat wij aan de meest uiteenlopende wensen tegemoet kunnen komen.
man
M. Krook