Hotel De Gouden Leeuw

M. van der Valk

Welkom bij hotel De Gouden Leeuw! U vindt ons hotel in Voorschoten, waar het omgeven is door bossen, duinen en strand en centraal gelegen ligt tussen verschillende grote steden. U kunt  hier alle kanten op of u nu een rustige wandeling wilt maken door de Wassenaarse of Scheveningse duinen, naar het theater wilt in de buurt, zoals het circustheater in Scheveningen of kiest u voor een stadsbezoek door Den Haag, Leiden of Amsterdam. Vanuit de Gouden Leeuw behoort dit alles tot de mogelijkheden! Hotel de Gouden Leeuw beschikt over diverse zalen voor feesten, ook biedt het hotel diverse mogelijkheden voor het organiseren van (meerdaagse) vergaderingen.
Iedere vrijdag, zaterdag & zondag bent u van harte welkom op ons Live Cooking Buffet. Voor de fijnproevers hebben we het genoegen om restaurant “Upstairs” aan u te presenteren. Dit trendy restaurant is een geheel nieuw concept binnen de Van der Valk formule. Het wordt gekenmerkt door dagverse en seizoensgebonden gerechten. Als klap op de vuurpijl vindt u hier een wijnkaart die zijn weerga niet kent. Zowel in variatie als op prijsbeleid is deze uniek. Tevens is Generation@Work te boeken voor recepties en evenementen.
Valk_M
M. van der Valk