Meer samenwerking met de Centrum Ondernemers (COV)

Het bestuur heeft besloten nauwer te gaan samenwerken met de Centrum Ondernemers. Een bestuurslid van de COV (Jeroen van Oel) zal voortaan bij onze bestuursvergaderingen aanwezig zijn. Ook zullen wij voortaan gezamenlijk optrekken in de reguliere bezoeken aan de raadsfracties en zullen COV-leden waar mogelijk worden uitgenodigd voor onze bijeenkomsten en andersom. We inventariseren ook gezamenlijk de mogelijkheden van een ledenpas.

Samen efficiënter
Daarmee voorkomen we dubbel werk, vormen we nog meer één front naar de plaatselijke politiek en krijgen we de mogelijkheid om een aantal zaken meer gezamenlijk en efficiënter op te pakken. En kunnen wij nog meer als gezamenlijke spreekbuis van alle Voorschotense ondernemers opereren. In het verleden is overigens al veel en goed samengewerkt, bijvoorbeeld bij het opzetten van de TaskForce Centrum, het maken van afspraken met Unibail-Rodamco en in het Economisch Overleg met de wethouder Economische Zaken. Deze nieuwe afspraken liggen naadloos in het verlengde van de reeds bestaande goede contacten en samenwerking. Beide besturen denken hiermee de belangen van alle ondernemers en inwoners van het dorp nog beter te kunnen dienen.

Dit bericht delen?