OVV-OW Bijeenkomst ‘Road to Zero’ op donderdagavond 16 februari 2023

roadtozero

OVV-OW Bijeenkomst ‘Road to Zero’ op donderdagavond 16 februari 2023

16/02/2023 19:15-20:45 uur (Inloop vanaf 18:15 uur)
The British School in The Netherlands, Jan van Hooflaan 3 Voorschoten

Hoe krijg je in de toekomst je mensen of spullen bij de klant? Benzine- en dieselauto’s mogen al heel snel de stad niet meer in. En over niet al te lange tijd worden ze zelfs niet meer geproduceerd. Hoogste tijd dus om nu al na te denken over noodzakelijke veranderingen in je wagenpark, zodat je daar tijdig op kunt inspelen. Zelfs als je over maar één auto beschikt!

Don Laman, van Laman Auto’s uit Voorschoten, lid van de OVV, komt op donderdagavond 16 februari in The British School in The Netherlands (BSN) op Jan van Hooflaan 3 Voorschoten graag (in het Nederlands) vertellen wat ons allemaal te wachten staat en hoe we daar nu al het beste op kunnen reageren. Hij neemt ook enkele van de nieuwste modellen bedrijfsauto’s mee, zodat je zelf kunt zien wat er allemaal verandert.

Het programma ziet er als volgt uit:
18.45-19.15 uur  Ontvangst met koffie en thee
19.15-19.25 uur  Verwelkoming door leiding en leerlingen van BSN en informatie over de duurzaamheidsactiviteiten van de school
19.25-20.00 uur  Presentatie ‘Road to Zero’ door Don Laman met gelegenheid voor vragen en discussie
20.00-20.45 uur  Netwerkborrel met rondleidingen door het schoolgebouw en bezichtiging van bij de zaal opgestelde bedrijfswagenmodellen.
20.45 uur              Einde bijeenkomst

Leden van onze ondernemersvereniging en Ondernemend Wassenaar zijn van harte welkom. Graag vragen we ze wel zich uiterlijk 9 februari hiernaast aan te melden. Onderaan dit bericht kun je zien wie er nog meer komen. Wil je je naam daar niet zien? Stuur dan een email naar info@ondernemersverenigingvoorschoten.nl. In verband met de veiligheidseisen van de school en het aantal te reserveren stoelen en drankjes sluit de aanmeldtermijn al zo vroeg en moeten we op de avond zelf om 20.45 uur afsluiten.

Nog geen lid van Ondernemersvereniging Voorschoten (OVV) en/of Ondernemend Wassenaar (OW)? Meld je dan eerst aan als lid. Wil je lid worden van de OVV klik dan HIER door. Wil je lid worden van OW gebruik dan DEZE LINK.

Inschrijven voor dit evenement

Met het invullen van dit aanmeldformulier ga je akkoord met het tonen van je naam bij de aanwezigen voor dit evenement op deze website. Voor anoniem aanmelden vragen wij je een e-mail te sturen naar info@ondernemersverenigingvoorschoten.nl

Wie hebben zich reeds ingeschreven voor dit evenement?

Bedrijf
    Bert Westra