Persoonlijke service voor werkgevers in Voorschoten

Ondernemers willen ontzorgd worden als het gaat om de verplichting tot het creëren van kansen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Niet alleen met de juiste advisering over subsidieregelingen en voorwaarden, maar vooral met het vinden van de juiste oplossingen.

Het Werkgeversservicepunt (WSP) kan je daarbij helpen. De gemeenten Leidschendam-Voorburg, Voorschoten en Wassenaar hebben daarin de krachten gebundeld met het UWV en de regionale Sociale Werkbedrijven om je zo goed mogelijk van dienst te zijn bij je personeelsvraagstukken. Geen wildgroei meer van instanties voor het aan het werk helpen van mensen of het verlenen van diensten aan ondernemers, maar één centraal Werkgeversservicepunt. Overzichtelijk en duidelijk.

Belangrijke rol
Samenwerken met het Werkgeversservicepunt kan je ontzorgen, bijvoorbeeld bij het vervullen van vacatures en het uit handen nemen van de werving en selectie. En hierbij houdt het WSP rekening met jouw wensen, zoals de behoefte aan flexibele oplossingen en een eigen vast contactpersoon.

Bekend gezicht
Chantal Ekkel, voor veel van onze leden al een bekend gezicht staat hiervoor voor Voorschoten opgesteld. Heb je vragen over het in dienst nemen van mensen met een uitkering, wil je advies over de mogelijkheden voor jouw bedrijf of wil je een vacature melden? Neem dan gerust vrijblijvend contact op met haar via telefoonnummer 070-3008363, mobiel nummer 06 -46930361 of email C.Ekkel@leidschendam-voorburg.nl

Dit bericht delen?