Uitgaansdag naar Brouwerij Pronck en Leiden

06/10/2017  13:30 – 22:30 uur
Leiden

Zoals elk jaar organiseert de ondernemersvereniging Voorschoten rond deze tijd haar traditionele uitgaansdag. Dit jaar staat deze op de agenda voor vrijdag 6 oktober 2017. We hebben voor deze dag een mooi programma samengesteld waar de activiteitencommissie hard aan heeft gewerkt. We zouden het leuk vinden om zoveel mogelijk ondernemers bij elkaar te krijgen zodat we er met elkaar opnieuw een gezellige en memorabele dag van kunnen maken. Heb je je nog niet opgeven dan vragen we je om dit zo snel mogelijk te doen in verband met reserveringen bij de diverse gelegenheden.

We starten om 13.30 uur met een ontvangst bij de net in gebruik genomen nieuwe vestiging van Brouwerij Pronck in een stuk industrieel erfgoed (de oude Stedelijke Lichtfabrieken) op Langegracht 50. Daar kun je vervolgens vanaf 14 uur zien hoe onze regio van stroom werd voorzien en thans ambachtelijk bier wordt gebrouwen. Uiteraard gevolgd door een proeverij. Rond 16 uur gaan we in groepen van maximaal 20 personen onder leiding van gidsen een stadswandeling maken, waarbij we plekken aandoen, die je waarschijnlijk al vele malen achteloos bent gepasseerd, maar heel veel moois en interessants bevatten. Neem bij minder fraai herfstweer wel een paraplu mee. Bij onverhoopt heel slecht weer passen we het programma aan.

Eindpunt van de wandelingen is Het Prentenkabinet in de Kloksteeg waar je in etappes een VIJF!!!gangendiner krijgt voorgeschoteld. Dus je zit niet de hele avond aan dezelfde stoel gebakken, maar kunt tijdens de verschillende gangen en de pauzes op een terras of in de lounge met heel veel verschillende mensen een gesprek aanknopen. We verwachten dat het diner even na 22 uur is afgelopen.

Het is de bedoeling dat je op eigen gelegenheid rechtstreeks naar de ontvangstlocatie gaat. Wij adviseren je de bus of trein naar Leiden Centraal te nemen en vandaar naar de brouwerij te lopen. Dat kost ongeveer 15 minuten. Wil je elkaar al in de trein ontmoeten, dan raden wij je aan op station Voorschoten om 13.20 of station De Vink om 13.23 uur in te stappen. Na afloop kun je het beste de bus nemen in de Breestraat of met de trein terug gaan. Die vertrekt vanaf Leiden Centraal om vijf minuten over het hele en het halve uur. Kom je per auto, dan kun je in de nieuwe parkeergarage onder de Lammermarkt parkeren. Je moet als je per trein reist of met de auto komt aan het eind van de avond ook rekening houden met een wandeling van een klein kwartier.

De eigen bijdrage bedraagt € 40 per persoon. Graag vragen we je gelijktijdig met je aanmelding dit bedrag (als je met meerdere personen komt vermenigvuldigd met het aantal daarvan) over te maken op IBAN NL53 RABO 0366 1784 66 van Ondernemersvereniging Voorschoten onder vermelding van Uitgaansdag 2017. Doe het wel snel en in elk geval voor 1 oktober, zodat we tijdig weten op hoeveel mensen we mogen rekenen.

We zien je graag op onze uitgaansdag. Meld je hiernaast aan en zie hieronder wie er nog meer meegaan.

Inschrijven voor dit evenement

Nog geen lid van de OVV? Voorschotense ondernemers kunnen als gast deze bijeenkomst bijwonen. Meld u daarvoor aan als introducé.

Ik ben een introducé Ja

Dit bericht delen?

Wie hebben zich reeds ingeschreven voor dit evenement?

Bedrijf
    Introduce