Ondernemen in 071: regionale netwerkmiddag

Ben jij erbij? Kom ook op woensdag 22 november naar de grootste netwerkmiddag van de Leidse regio waar ondernemers, gemeenten en onderwijsinstellingen elkaar ontmoeten. Je hoort daar alles over komende trends en uitdagingen en hoe je daar op in kunt spelen. Bezoek ook de informatiemarkt en de netwerkborrel. Je gaat met nieuwe inzichten en contacten naar huis.

Benieuwd wat de toekomst voor jouw bedrijf in petto heeft? Welke spannende veranderingen en uitdagingen er voor de deur staan? Economie071 heeft die in beeld. Klaar om te groeien? Zij delen al hun inzichten zodat jij goed voorbereid verder kunt met ondernemen.

Trendwatcher Tony Bosma verzorgt een inspirerende multimediale lezing. Hij laat je anders kijken naar trends en ontwikkelingen en vertelt hoe jij daar binnen jouw bedrijf mee aan de slag kunt.

Bespreek je ideeën daarna met professionals op de informatiemarkt en met collega ondernemers uit de Leidse regio tijdens de netwerkborrel. Na drie uur ga je gegarandeerd met veel energie en inspiratie naar huis!

Mis het niet en meld je aan 🔗 www.ondernemenin071.nl

Ondernemen in 071 wordt georganiseerd door Economie071 en Rabobank Leiden-Katwijk voor het versterken van het regionale netwerk van ondernemers, gemeenten en onderwijsinstellingen. Kennisdeling, inspireren en elkaar ontmoeten staan centraal.