OVV Uitgaansdag 2024

Terug van lang weggeweest: onze jaarlijkse uitgaansdag! Met een interessant bedrijfsbezoek buiten de regio en een culinaire reis door de Perzische keuken ter afsluiting. We willen dit keer op vrijdag 24 mei, met dank aan Joost Haest (Severijn Hulshof Advocaten), die dit voor ons heeft geregeld, een bezoek brengen aan de hoofdvestiging van multinational Boskalis in Papendrecht. De culinaire ontdekkingstocht vindt plaats in Restaurant De Witte Raaf in Zoetermeer.

Schematisch ziet het programma er als volgt uit:

12.45 uur           Verzamelen voor de bus op het Burgemeester Van der Haarplein bij de brandweer

13.00 uur           Vertrek bus naar Papendrecht (in de bus worden broodjes en een drankje geserveerd als lunch)

14.00 uur           Ontvangst en verblijf te Papendrecht op de Boskalis Campus aan de Rosmolenweg

16.00 uur           Vertrek bus naar Restaurant De Witte Raaf in Zoetermeer

17.00 uur           Ontvangst met aperitief in De Witte Raaf

18.00 uur           Start culinaire reis door de Perzische keuken

21.00 uur           Vertrek bus naar Voorschoten

21.30 uur           Terugkeer bus in Voorschoten

Tijdens het bezoek aan het gloednieuwe hoofdkantoor van multinational Boskalis in Papendrecht krijgen we een exclusieve inkijk in de bagger- en asfalteringswereld. Met een omzet van € 4,28 miljard en een nettowinst van € 601 miljoen in 2023 behoort Boskalis tot de top 5 van grootste baggerbedrijven ter wereld. Boskalis is niet alleen bekend van het baggeren, maar bijvoorbeeld ook van het loskrijgen van het schip de Evergiven in het  Suezkanaal en het bergen van het brandende schip vol auto’s voor de kust van Ameland. En dichter bij huis kennen we Boskalis van de Rijnlandroute (N206 ir. G. Tjalmaweg), groot variabel onderhoud A15, aanleg natuureilanden Markerwadden en het onderhoud aan de Kustlijn.

We krijgen in ieder geval uitleg over het project Lammenschansplein en de Europaweg dat Boskalis na een aanbesteding heeft verkregen. Boskalis gaat de Europaweg verbreden, de indeling van het Lammenschansplein verbeteren, twee bruggen vervangen en nieuwe fiets- en wandelpaden aanleggen. Alleen dit zou voor jou als ondernemer in Voorschoten en omgeving al voldoende reden moeten zijn om mee te gaan deze dag. Verder krijgen we een toelichting op de vele andere werkzaamheden van Boskalis, een rondleiding over de Boskalis Campus en mogelijk bezoeken we ook het eigen asfaltlaboratorium.

Dit bijzondere bezoek wil je niet missen.

Gezien de buscapaciteit is het maximale aantal deelnemers beperkt tot 70 personen (2 per bedrijf). Ook vragen wij van de deelnemers een beperkte eigen bijdrage, gezien de hoge kosten. Ga je alleen mee, dan vragen we je gelijktijdig met je aanmelding € 15 naar ons over te maken, kom je met z’n tweeën, dan is het bedrag € 40. Overboeken naar IBAN NL53 RABO 0366 1784 66 Ondernemersvereniging Voorschoten o.v.v. Uitgaansdag 2024.

Leden kunnen zich hieronder aanmelden. Doe het wel snel, want vol=vol. Zodra het maximumaantal deelnemers is bereikt, sluiten we de aanmeldmogelijkheid en vis je dus naast het net.

We hopen op een volle bus en een onvergetelijk bedrijfsbezoek.

Nog geen lid? Meld je dan eerst als lid aan!

Aanmelden bijeenkomst

Nog geen lid?

Meld je dan eerst aan via het leden-aanmeldformulier.

Reeds ingeschreven

Naam
Bedrijf
Bert Westra OVV
Reza Farsi Gezondheidscentrum Voorschoten
Joost Haest Severijn Hulshof advocaten
Gerard van der Weide van der Weide taxaties bv
Robin Bakker 071bouwadvies.nl
Annemonike Mustert Annemonike Mustert Management advies & - onderstuning
Rick en Jennifer Van der Hooft Rical Care & Cleaning Products
Hans vd Boogaardt Foto vd Boogaardt Beheer bv
Dirk van Kampen Wassenaarse Bouwmaatschappij
Wim van Rooyen Van Rooyen en De Goede v.o.f.
Sander Blom Bl(a)nder
Peter Van evmond Peetclassics
Vanessa Wetselaar Design Electro Products BV
Jasper Suijten Spore Creation
Rico Wisman DataWeb BV
Jeroen Berg Spore Creation
Cees Bijloos Bank InsingerGilissen
Franck Fielemon Omzetcoach.nl
Fabian Sloos Sloos ICT
Carlo Huybregsen Sloos ICT
Hein en Clazien Tipker Tipker Exploitatie B.V.
Jeroen Lammertink De Groot Groep
Edwin Jonker Prijsvergelijken.nl