Wil jij de online vindbaarheid van jouw bedrijf vergroten? Sluit dan aan bij deze praktische workshop onder leiding van Digital Marketing expert Alexis van Dam op 31 januari 2024 vanaf 18.00 uur.

Samenwerking Conn-x-e en Laat digitalisering voor je werken
We kunnen er niet meer omheen: digitalisering is tegenwoordig overal. Of je nu een fysieke winkel hebt, een maakbedrijf of een dienstverlenend bedrijf hebt: alle ondernemers krijgen ermee te maken. Digitalisering biedt ondernemers dan ook enorme kansen! Bedrijven die gebruikmaken van die kansen groeien sneller en zijn toekomstbestendiger. Conn-X-e en Laat digitalisering voor je werken hebben de handen ineengeslagen om ondernemers te ondersteunen bij het verzilveren van die kansen.

“Met behulp van de praktische tips uit deze workshop, kun jij jouw omzet vergroten” – Alexis van Dam

Workshop met praktische tips
Op 31 januari is er een praktische workshop die specifiek inzoomt op online vindbaarheid. Alexis van Dam geeft de interactieve hands-on workshop waarbij het gaat om het verbeteren van de online vindbaarheid van bedrijven voor het behouden en aantrekken van klanten. Daarbij leer je ook hoe je ChatGPT kunt inzetten om deze stappen te vereenvoudigen. Tijdens de workshop worden praktische tips gegeven die direct toepasbaar zijn door ondernemers. Maar we gaan ze ook uitvoeren, neem een opgeladen laptop en/ of tablet mee; dit werkt gemakkelijker dan een smartphone!”