Verslag

Bedrijfsbezoek Peet Classics : Veel meer dan restaureren

(Foto’s: OVV)

De 60 bezoekers keken bij het bedrijfsbezoek op vrijdagmiddag 26 mei dan ook hun ogen uit bij het rondgaan door de twee vestigingen van het bedrijf in de Dobbewijk.

Kwaliteit staat voorop. Die moet uitmuntend zijn. Dat eist Peter niet alleen van zijn medewerkers maar ook van de bedrijven, waaraan hij enkele werkzaamheden uitbesteedt. Die leveren ze ook graag met het grootste plezier, want zoals een medewerker opmerkte: hij gaat elke dag fluitend naar zijn werk. Bij de langdurige en soms meerjarige projecten -je kunt overigens bij Peter ook terecht voor minder ingrijpende zaken als regulier onderhoud en voor rallypreparatie- moet je wel over diepe zakken beschikken en net als bij nieuwbouwwoningen de kosten al naar gelang de vorderingen van het aangenomen werk in termijnen voldoen.

De klantenkring strekt zich inmiddels uit over bijna de hele aardbol. Voorschoten mag dan ook bijzonder trots zijn dit bedrijf binnen zijn gemeentegrenzen te huisvesten.

Het bezoek aan Peet Classics werd mede mogelijk gemaakt door Restaurant La Casita van Paul Bruijnzeels, dat de catering op uitstekende wijze verzorgde en de kosten daarvan met Peter deelde. Het mooie weer droeg eraan bij dat het van 15.30 tot 19 uur gezellig toeven was bij de klassieke auto’s. Andere leden, die hun medeleden ook eens willen ontvangen in hun bedrijf worden opgeroepen dit aan het bestuur of de activiteitencommissie te melden. Altijd leuk om bij elkaar in de keuken te kijken.

Klik hier door naar het album.