Laat digitalisering voor je werken

Wellicht heb je van collega ondernemers uit de Leidse regio gehoord over de ondersteuning die zij hebben ontvangen bij het digitaliseren van hun bedrijf. Daar hebben we nu goed nieuws over: ‘Laat digitalisering voor je werken’ is vanaf nu ook beschikbaar voor ondernemers uit Voorschoten. Mooie kans om aan te haken!

Kies wat jou verder helpt

Of je nu de eerste stap wilt zetten met ChatGPT of op zoek bent naar doorontwikkeling van je website, het aanbod biedt voor elke ondernemer wat wils. Je kunt praktische workshops volgen waarmee je direct een verbeterstap kunt zetten. Dit helpt niet alleen bij het besparen van kosten en het vergroten van de omzet, maar ook bij het verhogen van het werkplezier voor jou en je medewerkers.

Nu al benieuwd naar de mogelijkheden? Vul dan online de vernieuwde digiscan in. Deze scan geeft inzicht in de digitale volwassenheid van jouw bedrijf. Zo weet je na het invullen waar je prioriteit aan moet geven, welke kansen zich voordoen en waar je terecht kunt voor verder advies of hulp.

Wil je eerst rustig sparren met Economie071? Dat kan via een gratis (online) coachgesprek, waarbij je de digiscan kunt bespreken met een van hun experts. Maak een afspraak via info@digitaliseringwerkt.nl.

Ben je toe aan een concrete verbeterstap? Vraag dan op 9 oktober een voucher aan. Deze zijn beschikbaar in waardes van 1000, 2500 en 5000 euro.