Ondernemersvereniging Voorschoten

Lid worden

De OVV is een hechte vereniging. Intern ligt de nadruk op onderlinge bijeenkomsten, vaak in combinatie met een lunch, borrel of diner, waar veel leden elkaar op informele wijze spreken en regelmatig ook zaken doen. De bijeenkomsten zijn ook vaak leerzaam, doordat er inleidingen zijn over voor ondernemers relevante onderwerpen of bedrijven van collega-ondernemers worden bezocht, waardoor nieuwe inzichten kunnen worden verworven. De OVV geniet dan inmiddels ook regionale bekendheid en verschijnt met enige regelmaat in de pers.

Belangenbehartiger

De OVV is ook nadrukkelijk een belangenbehartiger en is met name via het Economisch Overleg Voorschoten op regelmatige basis in gesprek met de Gemeente Voorschoten over onderwerpen die voor ondernemers van belang zijn. Ook worden nauwe contacten met de gemeenteraadsfracties onderhouden en wordt actief deelgenomen aan regionaal overleg.

Van onze maatschappelijke verantwoordelijkheid geven wij verder blijk in de organisatie van lijsttrekkers- en andere debatten en door het geven van een gift aan een plaatselijk goed doel bij gelegenheid van ons tweejaarlijkse Ondernemersgala. Ook werken wij nauw samen met de gemeente bij de organisatie van netwerkavonden, waarin het thema duurzaam ondernemen aan de orde komt.

Jaarlijkse contributie

Op dit moment bedraagt de jaarlijkse contributie € 175,-

Aanmeldformulier

Hierdoor meld ik mij aan als lid van Ondernemersvereniging Voorschoten en geef ik toestemming onderstaande gegevens op te nemen in de ledenadministratie en/of te vermelden op de website van deze vereniging. Ik ben op de hoogte van de kosten die zijn verbonden aan het lidmaatschap. Invulling van de met * aangegeven rubrieken is verplicht.

Maak uw keuze

Persoonsgegevens

Bedrijfsgegevens

Bedrijfsomschrijving

Toestemming

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.