OVV_2015_ondernemersinitiatief

Wie wordt dè ondernemer van 2015?

Tot 1 oktober konden kandidaten worden voorgedragen voor de Ondernemersprijs Voorschoten 2015. Dat leverde tien voordrachten op. Een deskundige jury heeft de voorgedragen ondernemers uitgenodigd voor een gesprek. Acht van hen gaven daaraan gevolg. Dat heeft geleid tot drie nominaties. Op 11 januari tijdens de OVV nieuwjaarsbijeenkomst wordt de winnaar bekend gemaakt.

Wij willen ondernemen graag stimuleren en in het zonnetje zetten. Want ondernemers zorgen voor initiatieven en dynamiek, maar ook voor werkgelegenheid en koopkracht en ze ondersteunen en sponsoren het lokale verenigings- en vrijwilligerswerk. Daarom hebben wij de Ondernemersprijs ingesteld.

Prijs

De prijs bestaat uit een kleinood plus een aanbod voor hulp aan de ondernemer in de vorm van begeleiding en advies bij de verdere uitbouw van zijn of haar initiatief. De twee andere genomineerden krijgen een oorkonde waarin de nominatie wordt vermeld.