Nieuwjaarsborrel Bedrijventerrein Dobbewijk

Op vrijdag 17 januari heeft het bestuur van de BIZ Vereniging Dobbewijk met haar ondernemers op de Dobbewijk een toost uitgebracht op een succesvol ondernemersjaar. Een gezellige opkomst, met een mooie mix van ondernemers die hier net gevestigd zijn  en de reeds ervaren Dobbewijkers.

Voordat er echt getoost kon worden, zijn de plannen voor 2020 doorgenomen. In 2019 is achter de schermen hard gewerkt om de BIZ plannen uit te voeren en om het contact met de gemeente in stand te houden. De komst van de nieuwe wethouder Paul de Bruijn is tijdens de borrel dan ook zeker niet onderbelicht gebleven. In de komende twee maanden staat de uitrol van de collectieve camerabeveiliging op het programma en in het najaar de hercertificering van het Keurmerk Veilig Ondernemen. De nieuwe wijkagent Wessel Imholz moest helaas verstek laten gaan, maar de ondernemers zijn blij met deze nieuwe aanwinst.

Na het ‘officiële’ gedeelte was het uiteraard tijd om het glas te heffen en bleef het nog lang gezellig bij MyLife. Het bestuur dankt de ondernemers op de Dobbewijk voor hun enthousiasme en vertrouwen en wenst iedereen een productief 2020.