Smart071 helpt je kennismaken met nieuwe technologie

smart071

Smart071 helpt je kennismaken met nieuwe technologie

Smart071 helpt bedrijven uit de Leidse regio kennis te laten maken met nieuwe technologie. Hier vind je een beknopte fotoreportage en filmpjes van de innovatietrajecten bij de bedrijven Hoek, Theater Ins Blau en Verhagen Leiden die afgelopen maanden zijn gedaan.

Jij kan ook meedoen!
Wij willen je graag uitnodigen om ook zelf deel te nemen aan Smart071. Wil je kennismaken met de kansen van digitalisering binnen jouw bedrijf? Wil je weten wat data-analyse, sensortechnologie of virtual reality je onderneming kan opleveren? En wil je graag dat studenten Informatica van Hogeschool Leiden je daarbij helpen? Meld je dan nu aan! Deelname is kosteloos, we vragen alleen wat tijd voor het begeleiden van de studenten.

Meld je aan
De nieuwe pilots starten in maart. Doe je mee? Mail Smart071 dan voor 5 maart met je gegevens, dan bellen ze je terug. Bellen of appen kan natuurlijk ook via 06-51234840 (Joris Castermans, projectleider Smart071).

Bekijk hier de terugblik